Kako riještiti krizu srednjih godina

 Kriza srednjih godina

Na četrdesetu godišnjicu braka muž je rekao ženi:

Draga, prije četrdeset godina stanovali smo u malom stanu u lošem kvartu, spavali na krevetu na razvlačenje, vozili jeftini auto i imali mali crno-bijeli televizor, ali spavao sam s mladim plavim komadom od dvadeset i pet godina. Danas imamo skupu kuću u finom kvartu, udoban francuski krevet i ogroman plazma televizor, ali sam zato u braku s bakicom od šest banki.

Čini mi se da ti sa svoje strane i nisi dorasla razvoju događaja.

Žena ga je pogledala i odlučno uzvratila te s puno razumijevanja riješila krizu srednjih godina ovim riječima

 Dragi, što se mene tiče, ti i danas možeš spavati s mladim plavim komadom od dvadeset i pet godina, a što se tiče razvoja događaja, ja ću se sa svoje strane potruditi da ponovno stanuješ u jeftinom malom stanu u lošem kvartu, spavaš na krevetu na razvlačenje, voziš jeftini auto i imaš mali crno-bijeli televizor. 

Razgovor je završen bez daljne diskusije. Sve u svemu oboje su shvatili jedno drugo.

Izvor: www.uprolazu.com


Popular Posts