Vic do vica




Vic do vica

Biti ili ne biti? - upita Mujo
Što ti misliš Haso?
Biti ili ne biti? A, što to? - upita Haso.
Pa lopov, a što drugo?
Ma bolje biti političar, isto je, ali je plaća puno veća!

Vic do vica

Pita majka svoje dva sina
Ko će jest?
Stariji odgovori - Ja!
Ko će spavat?
Opet stariji - Ja!
Ko će ići facebook?
Opet stariji brže odgovori - Ja!
Ko će učiti?
I opet stariji
Pa ne mogu sve ja!

Vic do vica

Na kraju sastanka šef pita:
Ima li tko kakvih pitanja?
A radnik će:
Imam ja. Šefe, jebeš li ti išta osim nas?

Vic do vica

Muž i žena vode ljubav, i ona ga potiče:
Dragi, daj reci mi prljave stvari!
Kuhinja, dnevni boravak, kupaona...

Vic do vica

Pita žena muža:
Sjećaš se ono kad si išao na
pecanje prije šest mjeseci?
Kako da ne, bio je odličan ulov!
E, pa zvala te je riba koju si ulovio -
očekuje ribice!

Vic do vica

Pitali Cigu:
Šta mislite o sterilizaciji pasa lutalica?
Ciga:
Ako, ako, treba da se svim psima povadu zubi.
Znate, nije baš sterilizacija to što vi navodite
Ama znam brate, ali neće mene pseto da jebe neg' da me ujede!

Vic do vica

Kaže Perica mami:
Mama ja ne volim sir sa rupicama.
A mama na to pojedi sir a ostavi rupice.

Vic do vica

ON: Gdje si?
ONA: Šetam psa.
ON: Nabij ga nogom da čujem kako cvili

Vic do vica

Kako se oblače današnje djevojke?
Kratko i jasno

Vic do vica

Koga više voliš , mamu ili tatu ?
I mamu i tatu .
A koga više ?
Više nikoga!!!

Vic do vica

Vozi Mujo, pijan k'o majka,
jednosmjernom ulicom u pogrešnom smjeru,
kad se odnekuda stvori policajac i zaustavi ga:
Policajac odmah shvati da je Mujo pijan i ljutito ga upita:
Pa dobro, kud ideš ti?!
Mujo promrmlja:
Ne znam ni ja više, ali očito sam zakasnio,
hik, jer se svi već vraćaju!







Popular Posts