Vicevi



Vic do vica

Imao Mujo mačku i htio je da je se riješi.
Uzme mačku stavi je u kola i odveze je u susjedni grad,
izbaci je iz auta i krene kući.
Kada je stigao, ugledao je mačku kod kuće.
Opet je ubaci u kola i odveze je u drugi grad.
Medjutim kada se vratio kući, mačka ga je opet dočekala.
Mujo se iznervirao i odveze je u treći grad,
izvozao je mačku po tom gradu i izbaci je napolje.
Kada je krenuo kući,
zalutao je i nazvao je ženu da je pita:
Da li se mačka vratila kćci?
Žena odgovori:Jeste, vratila se.
Mujo:Daj mi je na telefon da je nešto pitam!

Vic do vica

Došla je ciganka kod ginekologa i dovela djete sa sobom.
Doktor joj kaže da ostavi djete pred vratima,
no ona kaže da ne mora, jer mali i tako sve zna pošto je učio u školi.
Doktor pristane i pregleda on ciganki grudi
te pita malog šta on sad radi a mali mu kaže:
Pregledaš limfne žlijezde.
On se čudi kako mali zna i pregleda dalje ciganku
i pita stalno klinca i mali mu sve točno odgovara.
Na kraju dođe i opali ciganku i pita klinca:
Što sam sad uradio?
E, sad si zaradio triper, zbog koga smo i došli ovde.

Vic do vica

Sumnjajući da ga žena vara,
muž povede kući taksistu da mu bude svjedok.
I stvarno zatekne ženu s ljubavnikom
i prisloni mu pištolj na čelo.
Žena poče da viče:
Ne pucaj, lagala sam te, nisam nasljedila nikakav novac,
on je platio ferari koji sam ti poklonila,
on je platio jahtu, on je platio kuću na moru,
on je platio godišnje pretplatne karte za utakmice!
Muž upita taksistu:
Šta bi ti, čoveče, uradio, da si na mom mjestu?
Taksista mu odgovori:
Pokrio bih ga jorganom da se ne prehladi....!!!!!!!!!

Vic do vica

Došao mali Ivica iz škole i pita mamu:
Mama mama što je to impotencija?
A mama mu odgovori:
Sine to ti je kad kuhanim špagetima igraš pikado!

Vic do vica

Dođe Mujo kod doktora i kaže:
Doktore ja jako kašljem i teško dišem
Dal pušite ?
Pušim,ali ne pomaže!

Vic do vica

Na jednoj zabavi muškarac prilazi djevojci:
Oprostite, gospođice, već sat vremena želim nešto da vam kažem,
ali se ustručavam.
Slobodno recite...
Kad god se nasmijete, poželim vam reći da dođete kod mene.
Ohh, vi ste jedan pravi zavodnik.
Ne, ja sam zubar.

Vic do vica

Došla Fata kod doktora pa upita
Doktore, za moje kilograme koliko bi trebalo da budem visoka?!
Negdje oko 4 metra.
Eto, ja lijepo kažem da sam niska,
a oni zapeli debela pa debela…


Vic do vica

Sredila se Fata za izlazak i upada u tramvaj,
a raja gleda:
minica da kraća ne može biti,
mrežaste čarape, štikle, dekoltirana majica ...
Sjedne ona tako preko puta nekog tipa na sjedalo,
a ovaj joj se zapilji među noge.
Fata se brzo iznervira i napadne tipa:
Jel', bolan, što buljiš, nikad gaćice nisi vidio?
Raja u tramvaju prasne u smijeh,
a tip mirno pričeka da se svi smire pa glasno odgovori:
Jesam, bona, al' tako prljave vala nisam!




Popular Posts