Vicevi, humor, zabava, smiješni posteri

Vicevi u prolazu


-- Vicevi --

Dolazi Mujo kući nakon posjeta ljubavnici, 
legne u krevet, pa se počne znakovito pribijati uz Fatu.
Dragi, ne mogu večeras - boli me glava.
Što je vama ženama danas? Kao da ste se sve dogovorile!

-- Vicevi --

Pita Dudek: Gospon premijer, 
a gdo je zmislil ove gospodarske mere, 
naučenjaki ili političari?
Premijer: Mi političari.
Dudek: To sam si ja nekak i mislil. 
Da su to delali naučenjaki, 
bi prvo  sprobali na majmunima.

-- Vicevi --

Zaustavlja prometni policajac vozilo koje je projurilo kroz crveno svjetlo. 
I  taman da će tražiti dokumente, kad unutra njegov šef: 
Dobar dan, šefe! 
Što dobar dan, idiote, zašto si me zaustavio?! 
Pa, šefe, prošli ste na crveno. 
Pa što ako sam prošao na crveno, valjda vidiš da žurim!! 
Ma vidim šefe, nego proći će neka budala na zeleno 
i ima da vas ubije na licu mjesta.

-- Vicevi --

Zaustavi policajac bračni par zbog brze vožnje.
Nismo brzo vozili poče žena da viče i psuje;
Kako si tako bezobrazan, oćeš naše pare, ko te
samo postavi tu, banditu jedan,e nećeš dobit naše pare,
stid te bilo,nas ćeš da pljačkaše,,e ne,bome nećeš,majke mi,nedam,,,,,,
Policajac mahnu čovjeku da vozi...
A kazna, upita čovjek ???
Vozi... kažnjen si ti i previše

-- Vicevi --

Pitali Fatu:
Fato, koju ti kontracepciju koristiš?
Kaže Fata:
Kantu!
Kakvu kantu, bona Fato, nije to kontracepcija!
Jest’ bogami, znaš ti mog Muju, da je onako malešan, 
pa se mora popeti na kantu kad vodimo ljubav. 
Kad ja njega vidim da zakoluta očima, ja šutnem kantu!

-- Vicevi --

Sine, je li to u tvojoj ruci digitron?
Nije, baba, to ti je iPad.
Molim, sine?
Tablet računar, jako zgodna stvar.
Molim?
Ma kompjuter! Baba, to su smislili Bil Ge…
Nema veze sine, samo sam ti htela reći da izgledaš kao peder s tim

-- Vicevi --

Žali se Mujo Hasi:
Zamisli kakva je ona moja drolja!
A zašto, upita Haso.
Zamisli, vraćam se s puta i šaljem joj telegram da ću doći, 
a ipak je uhvatim s ljubavnikom!
Poslije kraće šutnje, opet će Mujo zamišljeno:
A možda i nije drolja, možda nije dobila telegram.

-- Vicevi --

Šeta Mujo čaršijom i ugleda čovjeka koji prodaje naočale.
Prodavač mu kaže:
Jeste li za jedne stvarno posebne naočale?
Daj da vidim kakve su!
Prodavač mu namigne i pruži naočale. 
Mujo ih stavi i ugleda sve ljude oko sebe potpuno gole.
Veselo reče:
Uzimam!
Ide Mujo kući i smije se kao blesav, gledajući gole ljude. 
Dođe do kuće i sa ulaza viče:
Fato, vidi šta sam kupio!
Uđe u dnevnu sobu, kad tamo Fata i Haso sjede na trosjedu – goli.
Mujo skine naočale, kad ono Fata i Haso i dalje goli!
Ponovno stavi naočale, oni opet goli, skine ih, oni i dalje goli!
Ih, jebem ti ovo kinesko smeće! Čim ga kupiš, odma’ se pokvari!

-- Vicevi --

Dolazi lik na tetoviranje i kaže kako želi Ferraria na penisu. 
Na to će mu ovaj :
Opa, želite zadiviti curu.
Ne, nemam curu, imam dečka, odgovora mu lik. 
Onda bi bilo dobro da si istetovirate dva traktora na jajima. 
Zašto, upita ga ovaj. 
Pa kad Ferrari upadne u govna da ga traktori izvuku. 

-- Vicevi --

Vicevi u prolazu

-- Vicevi --


Popular Posts