Vic do vica




Za vrijeme Zimskih olimpijskih igara u Sarajevu, u jednom kafiću  sastali se Amerikanac, Rus i Bosanac. I tako u razgovoru, s teme na temu, spomene se kućna tehnika. I kao obično, prvi se javi Amerikanac kao najveći hvalisavac:
Mi imamo mašinu koja pere i suši veš!
Na to će Rus:
To nije ništa, mi imamo mašinu koja pere, suši i slaže veš!
Na to će Bosanac:
Nije to ništa bolan, mi imamo mašinu koja pere, suši, pegla i slaže veš, ali ako je ne jebeš sve otkaže!

Vic do vica

Cigo prosi u Njemačkoj.
Svaki dan redovito mu isti lik daje po 5 eura.
Nakon tri mjeseca, jedan ponedjeljak, eto lika i daje mu 2 eura.
Pita ga cigo:
Zašto sad manje?
Nijemac kaže da kupuje auto pa počinje otplaćivati kredit.
Cigo:
A što bolan na moj račun?

Vic do vica

Veliki Manitu kaže,
pazi se skvo za volanom limene kočije.

Vic do vica

U jednom kvizu Mujo odgovara na posljednje pitanje za milijun eura.
Pitanje glasi:
Koja ptica nema gnijezdo?
Ponuđeni odgovori:
a) vrabac
b) lastavica
c) kukavica
Razmišlja on i na kraju traži pomoć prijatelja, i nazove Hasu.
Prenese pitanje Hasi, a on poslije kraćeg razmišljanja kaže:
 Kukavica!
Mujo posluša i osvoji milijun eura.
Sutradan Mujo zove Hasu u kafanu, na čast, i kad su sjeli pita on:
Auu, Haso, kako si znao da baš kukavica nema gnijezdo?
Haso ga gleda, pa kaže:
A, sve kontam otkud joj gnijezdo kad živi u satu...

Vic do vica

Muž čita novine, a žena ga zvekne tavicom po glavi.
Čemu to? – pita on.
To je za papirić sa imenom Lara koji sam našla u džepu tvojih hlaća – kaže žena.
Muž objasni:
Kad sam bio na trkama prošle nedjelje, Lara je ime konja na koji sam se kladio.
Supruga mu se izvini i nastavi sa kućnim poslovima.
Tri dana kasnije muž gleda TV, kad ga žena opali još većom tavicom po glavi.
Ma šta ti je sad? – zapita muž.
Tvoj konj je zvao, kaže da je trudan!















Popular Posts