Prosidba bogataševe kćeri



Zabavljali se jedan siromašni momak i bogata djevojka. Djevojkin otac je bio sebični i oholi bogataš koji se jedino brinuo za svoje bogastvo.
Međutim kao i u svakoj ljubavnoj priči momak je zaprosio djevojku ali je trebao dobiti dozvolu i od "velikog" tate.

Ovaj mu reče : "Vidiš, mi smo ugledna porodica i mnogi žele da se preko moje kćerke dokopaju našeg novca . Ako hoćeš da se oženiš mojom ćerkom, moraš prvo da prođeš jedan test.
Uzmi ovu mandarinu i dođi ujutru."

Momak je bio malo začuđen, uze mandarinu i ode.
Slijedećeg dana se vratio kod njih:

"Odlično, " reče bogataš, "što si uradio sa mandarinom?"

"Pojeo sam je, bio sam gladan." - reče momak

Otac je bio jako razočaran odgovorom. 

"Vidiš mi iscedimo mandarinu i od iscjeđenog soka napravimo odličan liker. Zatim podijelimo mandarinu na dva dijela, pola osušimo za miris, drugu polovicu razdijelimo između članova porodice.
Polovicu sjemenki slijedeće godine posadimo, a drugu polovicu prodamo na tržnici. No dobro, dajem ti još jednu šansu i priliku.
Uzmi ovu salamu i dođi ujutru..."

Dečko ode neraspoložen i drugog dana dođe opet.
"Šta si uradio sa salamom?" upita ga otac bogataš.
"Od konopca kojim je bila vezana napravio sam pertle za moje cipele. Od malog aluminijumskog prstena koji je bio na salami, napravio sam medaljon za vašu kćerku. Podijelio sam salamu na pola, pola sam ostavio u sušari, a drugu polovinu podelio sa porodicom."

"Vrlo dobro!" razveselio se tajkun. 

"A šta pa si napravio od crijeva u kome je bila salama?"

"Od crijeva sam napravio prezervativ s kojim sam nateg'o vašu ćerku, a Vama sam doneo ostatak tog mlijeka da napravite jogurt ili kefir..." 





Popular Posts