Vic do vica




Vic do vica

Muž uđe u kupaonicu jer želi oprati majicu u perilici za rublje.
Gleda on perilicu, gleda, ali i poslije 2 minute razmišljanja nema pojma.
Muž: "Koji program na perilici treba uključiti za pranje majice?"
Žena: "A što je, pamuk ili sintetika?"
Muž: "Ne znam!"
Žena: "Pa što piše na majici?!"
Muž: "Žuja je zakon!"

Vic do vica

Sjede Mađarica i Hrvatica u kafiću.
Mađarica: “Moram ti se požaliti, moja prijateljica, na moja muž. Znaš, moja muž loše jbe!”
Hrvatica: “Valjda moj muž?!”
Mađarica:”Ne, tvoja muž dobro jbe, nego moja muž.”

Vic do vica

Šta je to katastrofa, upita učiteljica svoje učenike.
To je kad lisica zakolje kokoši – odgovori mali Ivica.
To nije katastrofa, to je šteta! – kaže učiteljica.
Sutradan učiteljica postavi isto pitanje.
To je kada avion u kojem se vozi vlada eksplodira i padne u ocean – reče Ivica.
Bravo Ivice, to jest katastrofa.
Ali nije šteta – doda mali Ivica.

Vic do vica

Suljo se vraća kući mrtav p'jan.
Fata s vrata:
Alkohol'čaru, P'JANDURO, sad dolaziš kući i to p'jan?
Na to će Suljo:
Čekaj Fato polako, reci mi koliko sam te puta kres`o ove nedjelje?
Pa bogami pet puta!
A koliko sam se puta napio?
Jednom!
Pa, crkla dabogda, što me onda ne zoveš JE....BAČ, nego alkohol'čar?

Vic do vica

Dolazi čovjek kod ginekologa i kaže:
Doktore, moja žena je trudna.
Pa, to je odlično.
Znam, ali kakav će biti moj „ljubavni“ život ovih 9 mjeseci?
Pa, prva 3 mjeseca možete sve što i ranije,
druga tri mjeseca samo pseća poza,
a zadnja tri mjeseca vučja poza.
Dobro za pseću, ali što je to vučja poza?
Ono, sjediš pored nje i zavijaš

Vic do vica

Kad su muškarci najpametniji:

- prije sexa
- za vrijeme sexa ili
- poslije sexa?

Za vrijeme sexa,jer su tada direktno spojeni na čistu inteligenciju!

Vic do vica

Čeka Mujo Fatu na željezničkoj stanici i kada je Fata izašla iz vlaka,
Mujo se samo pozdravi s njom i šuti. A Fata ga pita:
Bolan Mujo, što si takav? Vidi kako onaj čovjek grli i ljubi svoju ženu?
Vidim, ali njegova žena upravo odlazi.

Vic do vica

Posla Fata sa Mujom kod ginekologa.
Ulazi Fata, prošlo dva sata, kad doktor izlazi:
" Gospodine Mujo, Vaša zena je impotentna,
ali to sam rešio dao sam joj Hofmanove kapi."
Na to će Mujo: "Doktore, viri Vam Hofman."

Vic do vica

Kaže učiteljica Perici da prevede na engleski:
-"mačka je pala u vodu i utopila se."
Perica:
-" The cat BUM in the water glugluglu no more MJAU MJAU"









Popular Posts