Vic do vica





Vic do vica

Ide ciga ulicom i vidi kako se drugi ciga pokušava objesiti.
Pita on njega:
"Alo kume, što se vješaš?"
"Problemi kume, ostavila me žena."
"Aha, ali žašto se vješaš oko stomak, a ne oko vrata?"
"Pa, probo sam oko vrata, al, jebemti guši me jako!"

Vic do vica

Policajac zaustavi vozača:
"Psa ne smijete voziti na prednjem sjedalu!"
"Ali to je plišani pas, igračka!", odgovori vozač zbunjeno.
"Pasmina nije važna gospodine..."

Vic do vica

Dobra vila mi je ispunila dvije želje,
za treću nisam više mogao.


Vic do vica

Cura koja se po cijeli dan sunča
najvjerojatnije će biti opaljena.

Vic do vica

Mujo drugi put pao na ispitu za prekvalifikaciju.
Izlazi van, a Haso ga na hodniku pita:
Kako je bilo?
Mujo odgovara: - A što misliš? Ista komisija, ista pitanja!


Vic do vica

Poslije večere, Fata onako romantično šapne Muji:
Ah, što bi volila da me pospeš sitnim šećerom i svu obližeš.
A Mujo odgovori na to:
Bona Fato, da ja tebe pospem kockom šećera pa da te potucam!!!

Vic do vica

Negdje u Bosni NATO vojnik radi sklekove,
a oko njega se uzvrtio Mujo i gleda i gleda.
Pa kaže:
Jeb.. mater, ako ona tebi nije pobjegla!

Vic do vica

Pita Mujo Sulju:
- Šta je bilo prije? Kokoš ili jaje?
- Ma prije je bilo svega!

Vic do vica

Hvale se Mujo i Talijan. Kaže Talijan:
Ti meni dati limena kutija, ja napraviti veliki brod!
Na to će Mujo:
Ti meni dati tvoja sestra pa ja napraviti čitava posada!

Vic do vica

Padne mali cigo u blato
gleda ga stari takvog prljavog
ne zna šta bi pa ga odfura staroj.
Gleda ga stara pa pita:
Šta ćemo sada, da ga peremo il da radimo novo.







Popular Posts