Vicevi, humor, zabava, smiješni posteri




Vic do vica

OVCA je životinja od koje se dobija
mlijeko, meso, vuna i glas na izborima.


Vic do vica

Koji auto možeš voziti 120 km/h
po makadamu?
Pa naravno - službeni


Vic do vica

Bil ti Haso, volio spavati sa Sharon Stone?
Jok ja.
Što bolan?
Nema meraka. Niko mi ne bi vjerovao.


Vic do vica

Pita učiteljica đake:
Znate li kako ste došli na svijet?
Donela me roda - kaže jedna djevojčica
Mene je tetka poslala iz Amerike - kaže druga...
i tako svi redom, te u kupusu, te roda
a na kraju dođe red i na malog cigu:
'Bem li ga učiteljice, mi smo toliko siromašni da nas tata pravi sam!


Vic do vica

Kasni mali Ivica na sat u školu.
Profesor:"Ivice gdje si ti?"
Ivica:"Ma profesore moro sam kravu kod bika odvesti.."
Profesor:"Pa jel nije to moeka obavi bik..
"

Vic do vica

Voze se dva jarana kroz Maglaj
a tamo naravno uvijek smrdi naravno smog.
Uh sto nesto smrdi ' reče jedan od njih
Ma to ti je bolan "smog" ' reče drugi
"Ma neznam jel smog il' je s' tvog al' smrdi pravo"


Vic do vica

Dodje Japanac u Mujinu trgovinu i kaže:
-Cin Ying Voung Pepsi.
A Mujo zbunjeno odgovori:
-Limenku čega?


Vic do vica

Gatara ciganka:
- vidim slovo z. , bićeš zdrava;
- vidim slovo p. , biće para.
- vidim slovo ć. , ljubav
Djevojka:
- jasno mi je z-zdravlje, jasno mi je p-pare, ali kako ć-ljubav ??
Ciganka: - će da te kara!!!



Popular Posts