Vic do vica




Vic do vica

Zaglavili se Švabo i Mujo u liftu.
Švabu uhvatila panika pa lupa nogama i rukama po vratima.
Kad Mujo će:
-"De malo u stranu", i bum glavom u vrata i vrata se otvoriše.
Kaže Mujo Svabi:
-"Nix snaga, mozak!!!

Vic do vica

Srela se dva prijatelja i jedan upita ovog drugog:
- "Šta ima u tvojoj firmi?"
- "Ma tražimo novog blagajnika."
-"Pa zar niste prije mjesec dana primili novog blagajnika?"
- "Jesmo, upravo njega i tražimo!"

Vic do vica

Srela se dva studenta na fakultetu i razgovaraju:
- Je li, da li si se zaposlio?
- Jesam!
- Gde?
- U jednom mješovitom preduzeću.
- Stvarno, a šta radiš tamo?
- Mješam malter.

Vic do vica

Leži Mujo negde na primorju, na plaži...
Prolazi kraj njega, u tanga kostimu, zgodna Slovenka.
Mujo zapazi da dotična na guzi ima 2 istetovirana srca.
Gleda Mujo u srca, pa reče:
- "Eh, da imaš još jedno, bila bi kao Radenska!"
- "Bi li me onda popio?", upita ona.
Mujo odgovara:
- "Ne... ali bi te začepio - da ne izvjetris!"

Vic do vica

Državnom liječniku ne možeš dokazati da si bolestan
a privatnom da si zdrav ...

Vic do vica

Sjede djevojka i dečko u parku, a dečko kaže:
- "Draga kada bi ti rekao da ću ti uzeti nevinost,
ti bi rekla da sam prostak!"
- "Ne, dragi, rekla bi da si ČAROBNJAK!"

Vic do vica

Neke knjige imaju snažan utjecaj na naš život..
eto npr matična knjiga vjenčanih!


Vic do vica

Doktore, nemojte mi
govoriti neke latinske izraze,
nego mi recite jasno kao laiku
od čega zapravo bolujem.
Pa evo, vaš problem je
u tome što ste lijeni.
Možete mi ipak reći kako
se to kaže na latinskom
da mogu prenijeti svojoj ženi.










Popular Posts