Vicevi



-- Vic --

Doktore, kašljem i teško dišem.
Pa je l’ pušite cigare?
Pušim, al’ ne pomaže.

-- Vic --

Pita učiteljica malog Muju što mu mama radi i kako žive:
Moja mama je prostitutka, 
dobro zarađuje tako da i dobro živimo i imamo sve što nam treba.
Učiteljici bi nezgodno pa preformulira pitanje za Sulju:
Što tvoj otac radi i kako živite?
Moj otac je policajac i malo piše kazne za državu 
a malo za sebe i mi lijepo živimo i imamo sve što nam treba.
Dođe red i na malog Hasana, 
a on ne čekajući pitanje počne govoriti učiteljici:
Moj je otac vozač kamiona i da nije Mujine matere i Suljinog oca i mi bi super živjeli!

-- Vic --

Ubio Crnogorac ženu poslije 35 godina braka.
Na suđenju pita ga sudac:
Pa dobro, što ste to uradili i to baš sada nakon toliko godina, a ne prije?
Ma lijenost.
Sve danas ću, sutra ću i nikako …

-- Vic --

12-ogodišnja djevojčica kaže mami:
Mama, u mojem razredu je samo jedna djevica.
Mami zastane dah i padne u nesvijest.
Djevojčica nastavi:
Ostali su vodenjak, vaga, jarac …

-- Vic --

Završio Mujo u zatvoru pa ga pita jedan zatvorenik:
Zašto si ti u zatvoru?
Spasio sam čovjeka od utapanja.
Kako, zar je spašavanje kažnjivo?
Pa kasnije sam ga objesio da se suši …

-- Vic --

Haso nije imao zdravstvenu knjižicu, 
pa je pozajmio od Muje i otišao kod liječnika.
Šta je tebi, Mujo? – pita liječnik.
Najbolji jaran bolan!

-- Vic --

Pao Mujo sa sedmog kata.
Skupilo se puno ljudi oko njega da vide šta mu je …
On se ustaje i u tom trenutku prilazi mu Haso i pita ga:
Šta je ba Mujo, šta se ‘voliko raje skupilo?
A Mujo će:
Pojma nemam jarane, ja evo sad doš’o!

-- Vic --

Dolazi tip sumnjivog izgleda u hotel i pita recepcionara:
Kol’ko košta spavanje u ovom svinjcu?
30 eura po svinji, gospodine.

-- Vic --

Netko se javlja uživo u program političke emisije, pa ga pitaju:
Halo, dobar dan! Tko je na liniji?
Zdravo, ja bih da ostanem anoniman. 
Nemoj poslije da me policija ganja, 
Mujo rek’o ovo, Mujo rek’o ono. 

-- Vic --

Pita Mujo amerikanca:
Kol’ko ti zarađuješ?
5000 dolara mjesečno.
A kol’ko trošiš za život?
Pola.
A šta radiš s ostatkom?
E, to se kod nas ne pita.
A koliko ti zaraduješ? Pita amerikanac bosanca.
200 dolara mjesečno.
A koliko trošiš za život?
1000 dolara.
Kako? Pa gdje nabaviš ostatak?
E, to se kod nas ne pita!

-- Vic --

Ulazi pijanac u autobus i počne vikati:
Ovi naprijed svi su pederi, 
ovi pozadi svi su klošari a ovi u sredini su seljačine!
Vozač autobusa pobjesni i naglo zakoči:
‘Ajd ponovi još jednom pijanduro jedna ‘ko su pederi, ‘ko klošari, a ‘ko seljačine!?
E, sada ne znam. Kad si zakočio, sve si ih pomiješao!

-- Vic --

Prolazi Mujo pored prosjaka.
“Molim vas, nisam jeo tri dana”, pruži mu ruku prosjak.
A Mujo mu odgovori: “Moraš, pa makar na silu”.


Zabava, humor vicevi




Popular Posts