Vicevi



Vic do vic

Pita vjeroučitelj Ivicu
Ivice da li tvoj tata moli očenaš svaki dan
Moli, moli, gospodine učitelju i ja mu pomažem u molitvi
Pa kako molite
Evo ovako
Očenaš koji jesi mercedesa mi donesi,
da se sveti ime tvoje, neka bude metalik boje,
u ime oca i sina neka bude bun benzina,
a najviše te molim Bože, da sjedala bude ok kože.
Amen!


Vic do vica

Gospodin u godinama krenuo je u teretanu.
Vježba on tako kad spazi izuzetno zgodnu
mladu ženu kako ulazi u dvoranu.
Pozove trenera i upita ga:
Na koju bi spravu trebao otići da mogu impresionoirati ovu ljepoticu?
Trener ga odmjeri od glave do pete i odgovori:
Probajte s bankomatom u predvorju!

Vic do vica

Učiteljica:
Reci ti nama Ivice, kako se u Hrvatskoj dijeli stanovništvo?
Mali Ivica ustane i spremno odgovori:
Stanovništvo u Hrvatskoj dijeli se na: Tajkune, Dajkune i Nemakune

Vic do vica

Haso kaže Muji:
Joj, jarane, kakav mi je vic ispričala tvoja Fata juče.
Čekaj, ba, otkud moja žena sa tobom, nije mi rekla.
Ma u autobusu bolan, slučajno se sreli,
ali kad mi je ispričala vic umal’ nisam pao sa kreveta od smijeha!

Vic do vica

Prilazi Crnogorac djevojci.
"Oš plesat?"
"Oću!"
"Aj' diž se i pleši, pusti mene da ja sjednem!"

Vic do vica

Muškarac dao oglas:
Tražim ženu!
Idući dan stigne mu stotinjak pisama.
U svima je pisalo: Možeš dobiti moju !

Vic do vica

Koja je razlika između gey vjenčanja i običnog vjenčanja
Na gey vjenčanju dva puta sviraju "danas majko ženiš svoga sina"

Vic do vica

Razgovaraju dva prijatelja.
Čovječe, ne mogu spavat, dugujem na deset mjesta.
Ja, od kako sam uzeo kredit spavam kao beba – reče ovaj drugi.
Pa kako čovječe? – upita prvi.
Budim se svakih sat vremena i plačem.

Vic do vica

Oženio se Mujo za Fatu, pravu ljepoticu,
no već nakon mjesec dana počeli su se svađati.
Nakon još jedne opake svađe Mujo izleti iz kuće
i krene ljutito prema kafani,
pa putem zavapi naglas:
Bože, zašto si mi dao ovako lijepu ženu!
Na Mujino čuđenje, Bog zagrmi s neba:
Pa da bi je volio, tupane!
Mujo se ne zbuni nego se zadere prema gore:
A zašto je onda tako glupa!
Bog odgovori: - Da bi tebe volila!

Vic do vica

Imao Mujo proljev, pa je zbog toga otišao kod doktora.
Međutim doktor mu je
greškom dao tablete za smirenje.
Poslije sva dana, sretne doktor Muju, i pita ga kako mu je.
Ma dobro je. Serem proljev i dalje, al’ mi je svejedno.

Vic do vica

Kupio Mujo frižider. Dolazi Haso u posjetu i pita ga:
Ša ti je, ba, to?
To ti je frižider.
A čemu ti to služi?
Pa, kad kupiš nešto od hrane, da t’ se ne pokvari. Ovdje se stavlja meso.
Ovo je za piće…
A kakve su ti ovo rupice?
To t’ je za jaja, al’ vjeruj, mnogo boli kad se zatvore vrata.

Vic do vica

Što je to inauguracija?
To je kad vas rođak preko veze ugura u INU.

Vic do vica

Političari i pelene imaju nešto zajedničko.
Oboje treba mjenjati što češće iz istog razloga



Popular Posts