Vic do vica




Vic do vica

Predizborni govor političara u jednom selu
Napravit ćemo vam asfaltirani put, vodovod i kanalizaciju! 
Napravit ćemo i novu školu!’
Neko iz mase dobaci
Ali u selu nema djece!’
‘I djecu ćemo vam napraviti!’

Vic do vica

Šiša Mujo na Baščaršiji mušteriju,
a Haso proviri, pa pita:
“Jel’ gazda Mujo, kad bi me mog’o ošišat’?”
“Za dva sata dođi.”
“Hajd’ uzdravlje!”
I nema Hase dva dana,
a onda opet ista priča – dođe i pita za šišanje.
“Za sat i po dođi” veli mu gazda Mujo.
Opet ga nema koji dan, pa kad dođe ponovo će:
“Kad bi moglo šišanje?”
“Ajde, za sat vremena!”
Ode Haso, a Mujo zovne šegrta:
“Kemo, deder vid’ kud ide ova budala,
kad se ni jednom ne vrati na šišanje”.
Ode Kemo i vrati se, a sve se smijulji…
“Đe ode ona budala?”, pita Mujo.
“Kod gazdarice, gazda…”

Vic do vica

Stoji žena ispred ogledala i gleda se, gleda, gleda….
Onda se okrene mužu:
Za bolje i nisi!

Vic do vica

Leži Fata u rodilištu nakon poroda
i donosi joj sestra bebu da je prvi put vidi.
Sva obitelj se okupila i gledaju bebu pa će jedna od tetki:
-Fato bona, jako ti je slatka beba!
Fata namršteno odgovara:
Jašta da je slatka,
kad sam umjesto pilule za kontracepciju uzela babin Natreen!

Vic do vica

Pukla cijev u kuci od doktora. Doktor telefonom zove
poznanika- vodoinstalatera.
Sjedaj u kola i dolazi odmah! Pukla je cijev, u podrumu
sve pliva.
Ne mogu sada nikako, znas da danas slavimo. Tu su nam
djeca i cijela rodbina.
Nazovi nekog drugog.
Bogami kad se tebi neko razboli u familiji, uvijek mene
zoveš, i ja bez riječi uvijek dodjem.
U pravu si, odmah dolazim.
Vodoinstalater stiže, i otvori vrata što vode u podrum.
Sa treće stepenice baci dva aspirina u vodu i kaže:
Ako do ponedjeljka ne spadne, zovi me ponovo.

Vic do vica

1. Kad bi šetanje bilo zdravo, poštar ne bi nikad umro;
2. Kit pliva cijeli dan, jede samo ribe i pije vodu pa je ipak debeo;
3. Zec trči i skače, pa živi samo 10 godina;
4. Kornjača ne trči, ne skače, ne radi ništa al zato živi 350 godina;
ZAKLJUČAK: Jebem TI DIJETU I REKREACIJU!

Vic do vica

Veli doktor Muji:
- Morate dati uzorak krvi, stolice, urina i sperme.
Mujo:
- Evo ti, bolan, gaće, tu ti je sve

Vic do vica

Žali se Štef doktoru da ne vidi tko prolazi s druge strane ulice,
sve mu mutno pred očima.
Kaže doktor poslije napravljenih analiza:
“Gospon Štef, loši su Vam rezultati kolesterola, šećera…Krvna
slika…ništa ne valja.
Morat ćete pripaziti na prehranu; bez slanog, masnog, kobasica,
špeka, slatkog, vina, rakije, piva…”
Razmisli Štef pa kaže:
“Znate kaj doktore, kad malo bolje razmislim, jbe se meni tko
prolazi s druge strane ulice.”

Vic do vica

Ona mu šalje SMS poruku:
- Najdraži moj, ako spavaš pošalji mi tvoje snove,
ake se smiješ, pošalji mi tvoj osmjeh,
ako plačeš, pošalji mi tvoje suze. Volim te!
On joj odgovara:
- Sjedim na zahodu. Što želiš da ti pošaljem?



Još viceva OVDJE


Popular Posts