Vicevi

Vicevi i zanimljivosti


-- Vic --

Što bi se dogodilo kad bi se Hrvatska preko noći preselila
u Saharu?
Prvi dan bi se svi čudili,
drugi bi dan zasjedala Vlada,
a treći dan bi digli cijene pijeska.

-- Vic --

Poslala Fata Muju da joj kupi tampone.
Mujo uđe u trgovinu i upita prodavačicu gdje se nalaze tamponi.
Prodavačica mu pokaže, a Mujo zagleda kutije, 
okreće ih u rukama i zatim ode na drugu policu te uzme jedan paket vate i toalet papir.
Pa, što će vam to, tražili ste tampone?! 
upita ga začuđeno prodavačica.
E, pa znaš šta, – veli Mujo prodavačici:
Ja pošaljem Fatu jučer da mi kupi cigarete, 
a ona donese duvan i cigaret papir. 
Eto, neka sad i ona mota!

-- Vic --

Zvoni poštar na vrata, otvara ih mali Perica, sav tetura. 
U jednoj ruci Playboy, u drugoj boca votke, a u ustima joint. 
Pita ga poštar: 
Jesu li ti roditelji kući? 
- A šta ti misliš?

-- Vic --

Sudac pita optuženog Muju:
Kad' ste već ukrali zlatni nakit, 
nije mi jasno zašto ste u drugoj ladici ostavili pet tisuća eura?"
- Ajd me sad i ti zajebavati!

-- Vic --

Prvi telefon na svijetu izumio je Aleksandar Graham Bell 1875. godine
Kad ga je sklopio,vidio je da ima dva propuštena poziva
Zvao ga je Chuck Norris

-- Vic --

Prosvjeduje 5000 ljudi u Zagrebu zbog nezaposlenosti.
Naiđe jedan gospodin u crnom mercedesu, zaustavi se i
pita jednog od prisutnih:
- Je li, a šta to radite?
Ovaj mu odgovori da se bune zato što nema posla.
Gospodin izvadi vizit kartu iz džepa i kaže:
- Evo, možeš odmah sutra početi raditi u mojoj firmi.
A ovaj će njemu:
- Pa, jebote, gdje baš mene nađe od ovih 5000 ljudi

-- Vic --

Sjede Bara i Štef na dvorištu pod lipom 
i gledaju svojeg Iveka kako sjedi na tuti, pa Štef kaže:
Ovaj naš mali bu bil nogometaš, pravi je muž.
Na to će Bara:
Kakav nogometaš, on bu bil političar.
A Štef iznenadeno veli:
Kakav političar, jesi li ti normalna?
Bara:
Kako ne bi bio političar!? 
Vidi ga, sunce mamino, kaka i gleda te u oči.

-- Vic --

Mujo vodi ljubav sa ženom svog jarana Hase. 
Odjednom zvoni mobitel, javlja se ona, a Mujo će nakon razgovora:
Tko je zvao?
Haso je zvao, kaže da je s tobom na kuglanju!

-- Vic --

Vraćaju se Mujo i Haso s posla. Mujo:
Jedva čekam da dođem doma i da strgnem ženine gaćice.
A tako si jako napaljen?
Ma ne, stišću me.

-- Vic --

Da li je istina da radiš za televiziju?
Da, ostale su mi još 4 rate

-- Vic --

Pijanac u busu neprestano gleda u dekolte jedne dame. 
 Kako vas nije stid?!
 Sad bih vam najradije prilijepila jednu - bijesno mu zaprijeti. 
Možeš i obje što se mene tiče - promrmlja on.

-- Vic --

Zašto svatovi trube kad su u koloni? 
Da vide budalu koja se ženi!

-- Vic --

Šeće lija šumom kad iz grma čuje kokoš. 
Za tren se baci unutra. 
Nakon nekog vremena izađe vuk oblizujući se: 
Važno je znati barem jedan strani jezik! 

-- Vic --

Gledaju dvije rode ljubavnike u strasnom zagrljaju. 
Jedna zakljčui: - A poslije ćemo im mi biti krive

-- Vic --

Kako se pare ježevi? 
Oprezno, vrlo oprezno

-- Vic --

Život je pun iznenađenja! -kaže kornjača i siđe s kacige.

Vicevi i zanimljivosti


Popular Posts