Vic do vica




Vic do vica

Dolazi Crnogorac u kavanu i traži kavu.
Kakvu? - pita konobarica.
Jaku kao ja, a slatku kao ti. 
odgovori Crnogorac.
Kada je popio, pita konobarica kakva je bila kava, 
a Crnogorac će:
Ma bila je jaka kao ja, ali ti si sebe precijenila.

Vic do vica

Osjeti baba da joj se bliži kraj.
I ode kod kamenoresca da se pogodi za spomenik:
Sinko, ja bih da na spomeniku piše ovako:
"Rođena nevina, živjela nevina i umrla nevina”.
Slušaj, baba, ja mislim da je jeftinije da napišemo:
“Vraćena – neotvorena”

Vic do vica

Za sve one koji još uvijek traže famoznu " G " točku kod žena, 
Tajne više nema,...
Ona se nalazi na kraju reči " SHOPING " !

Vic do vica

Joj Haso, al sam se sinoć prep'o 
kad sam doš'o kući!
A što bolan Mujo?
Sinoć dolazim kući, otključam polako vrata,
kad ono nešto zavija , ja polak'še na prstima
ušunjam se u hodnik, ono i dalje zavija.
polako, polako, pitam se odakle dolazi
zavijanje, skontam da dolazi iz kuhinje; 
u hodniku mi okačena puška, uzmem pušku,
krenem prema kuhinji, oslušnem, i dalje
zavija. Priđem polako vratima i upadnem u
kuhinju............., 
kad ono Fata zavija sarmu.

Vic do vica

Žali se penzioner liječniku: 
'Doktore, svi moji prijatelji pričaju 
da imaju redovan seksualni život. 
Dajte mi neki savjet!'
'Pa, pričajte i vi – tko vam brani!'

Vic do vica

Dođe baba u apoteku i kaže:
"Dajte mi 10 kutija antibaby pilula."
"Bako, znate li za što služe te tablete?"
"Znam, protiv glavobolje."
"Pa nije bako za glavu ,nego za kontracepciju."
"Znam to, nisam blesava. Ja to dam unukama pa me ne boli glava."

Vic do vica

Leže Mujo i Fata na plaži...
E,moja ženo...ja i ti bijeli,a dijete nam crno,čudi se on.
A znaš one godine kad smo bili na moru,
pa mene zaganjao jedan crnac,jedva sam mu pobjegla,
pa dijete od straha u meni,pocrnilo.
E,jebi mi sve moje,ako te on nije stigao!

Vic do vica

Zove Mujo šefa:
Gazda, samo da javim, bolestan sam, boli me glava, 
boli me stomak, boli me ruka, boli me noga...
Joj, šteta, a danas mi baš trebaš. 
Znaš li šta ja uradim kad sam bolestan? 
Odem se požaliti svojoj ženi,
ona mi ga po*uši i ja sam tada kao nov i opet spreman za posao!
Dobro, pokušaću!
Sat vremena kasnije:
Gazda, bili ste u pravu! 
Više me ne boli glava, ni stomak, ni ruka, ni noga ... 
i gazda, kakvu lijepu kuću imate!!

Vic do vica

Šta se dogodi kad popijemo Viagru i Apaurine zajedno ?
Jebe ti se, a ne da ti se ! 

Vic do vica

Kako se zove sex na podu? 
Podjebavanje 

Vic do vica

Ide lav kroz šumu, sretne zeca i pita ga:
Ko je kralj životinja?
Ti si, lave - odgovori zeka.
Ide dalje i sretne vuka i pita ga:
Ko je kralj životinja?
Ti si, lave - odgovori vuk.
Nastavi lav kroz šumu, sretne lisicu i pita je:
Ko je kralj životinja?
Lave, ti si - odgovori lisica.
Ide tako dalje i sretne slona:
Ko je kralj životinja?
Ovaj se okrene, pogleda ga začuđeno i BAAAAM! - udari ga surlom.
A lav će:
Dobro, dobro. Nemoj da se ljutiš ako ne znaš!! 

Još viceva OVDJE




Popular Posts