Vicevi


 vicevi-humor-zabava


Vic do vica

Postrojio načelnik policije policajce i govori im: 
- "Vi koji imate srednju školu stanite desno, 
a vi koji imate osnovnu školu stanite lijevo." 
Kad jedan policajac osta stojeći i upita načelnika: 
- "A kud ću ja, neman nikakvu školu?? 
načelnik odgovori njemu: 
- "Ti onda stani iza mene!"

Vic do vica

Sinoć lopov ušao u moju kuću i traži pare. 
Ja se probudio i krenem da tražim sa njim.

Vic do vica

Gost zakasnio na vjenčanje i pita čovjeka u odijelu pored sebe:
"Jeste li vi mladoženja?" 
Ovaj će na to: 
"Ne, ja sam ispao u četvrt- finalu."

Vic do vica

Dovodi otac sina poznatom učitelju mudracu.
-“Možeš li ga podučavati?”, upita starca.
-“Mogu, ali moraćeš platiti”.
-“Koliko?”.
-“50 zlatnika.”.
-“Pa to je previše”, zapanji se otac. “za taj novac mogu kupiti konja.”
-“Kupi”, odgovori mudrac “pa ćeš imati dva.”.


Vic do vica

Stoji mali klinac ispred zgrade i pokušava da pozvoni na interfon. 
Vidi ga policajac, pa ga upita:
•Oprosti, dečko, mogu li nekako da ti pomognem?
• Priiitiiiisni triii!
Policajac pritisne:
• I šta sad?
• Bjeeežimooooo!!!

Vic do vica

Došao seljak na pijacu da proda pijetla. 
Dolazi do njega prvi prolaznik i kaže:
Imate dobrog pijetla, svaka čast! Penje li se na kokoške?
Svakako, svakako, penje se, i na kokoške, 
pa i na guske, patke, koze, 
a prije noliko dana se popeo i na psa!
Što ga onda prodajete?
Pa od juče me nešto čudno gleda.

Vic do vica

Ide lav kroz šumu, sretne zeca i pita ga:
Ko je kralj životinja?
Ti si, lave - odgovori zeko.
Ide dalje i sretne vuka i pita ga:
Ko je kralj životinja?
Ti si, lave - odgovori vuk.
Nastavi lav kroz šumu, sretne lisicu i pita je:
Ko je kralj životinja?
Lave, ti si - odgovori lisica.
Ide tako dalje i sretne slona:
Ko je kralj životinja?
Ovaj se okrene, pogleda ga začuđeno i BAAAAM! - udari ga surlom.
A lav će:
Dobro, dobro. Nemoj da se ljutiš ako ne znaš!!!

Vic do vica

Ulazi Ciganka u pekaru i kaže:
- Daj mi jedan burek.
Prodavačica će ljubazno:
- Sa zadovoljstvom!
A Ciganka će na to:
- Ma ne budalo, sa sirom!

Vic do vica

Obija Cigo banku i struže turpijom po katancu, kad policajac iza leđa pita:
Šta to radiš, Cigo?
Pa sviram, gos’n policajac.
Pa kako sviraš, a ništa se ne čuje?
Pa sutra će se čuje..

Vic do vica

Ulazi mađioničar u salon pun kauboja i kaže:
- Imam jedan trik za vas. Kad pljesnem ruk-
ama vama će se dignuti kurac, a kad zazviž-
dim spustiće se.
Kaže jedan kauboj:
- Aj na meni probaj.
Mađioničar pljesne rukama, njemu se digne.
Kad mađioničar zviznu njemu se spusti. I ta-
ko na dva-tri kauboja ponovi. Kad dolazi stari
kauboj, starac od 80 godina i govori:
- Aj probaj na meni, nije mi se digo 20 godina.
Mađioničar pljesne rukama, starcu se digne.
Kad odjednom čiča potegnu pištolje i zaprijeti:
- Nemoj da bi ko zviždao!

Vic do vica

Pita sudac Muju : 

- Pa dobro, Mujo, kako da zgaziš njih 52? 
Mujo će : 
- Otkazale mi kočnice. 
Sudac : 
- Pa dobro, ali baš toliko njih. 
Mujo : 
- Pa u trenutku kad su mi otkazale kočnice na jednoj strani su bila njih dvojica, 
a na drugoj njih 50 na autobuskoj stanici. 
Sudac : 
- Iii ? Šta je bilo dalje ? 
Mujo : 
- Onda sam ja skontao da je bolje da zgazim njih dvojicu nego njih 50. 
Sudac : 
- Pa dobro, a kako si onda zgazio njih 52 ? 
Mujo : 
- Pa kad sam zgazio onog prvog, ovaj drugi počeo da bježi među njih 50 


 vicevi-humor-zabava







Popular Posts