Vicevi



Vic do vica

Djed Mraz dijeli poklone na ulici,
a među okupljenima bio je i Cigo.
-Ko hoće zlato? rece djedica
Cigo viče"-Ja ću.
-Ko hoće računalo?
Ciga: -JA ĆU!
-Ko hoće čokolade i kekse?
Ciga: -JA ĆU!
Djed Mraz već iznerviran kaže:
- Tko hoće batina?!
Ciga kaže: - 'De, ljudi , uzmite i vi nešto..

Vic do vica

Barica je radila u Zagrebu kao sobarica i jednog
dana u spavaćoj sobi
svoje gazdarice pronađe upotrebljeni kondom.
Uzme ga  u ruke, rasteže
ga, okreće, zbunjeno gleda,
kad li u sobu upada gazdarica.
- "Kaj je Barica?" - pita gazdarica.
- "A kaj vam je to, gospa gazdarica ?"
- pita ju Barica buljeći u kondom.
- "Joooj, Barica, kaj vi to ne znate?
Kaj vi to u Zagorju ne delate?
Mislim, vi se ne fukate?" - sva u čudu će gazdarica,
a Barica i dalje
promatra kondom, rasteže ga i zbunjeno odgovori:
- "Pa fukamo se mi, još i te kak',
ali ne tak jako da bi kožica s pimpeka opala".

Vic do vica

Jesil' Čuo, bolan Haso, da je Suljo up'o u puno bure rakije?
"Nisam , je l' se mnogo mučio?"
"Ne znam al' je dvaput izlazio po mezu ....."

Vic do vica

U javnom WC-u nakon što je obavio veliku nuždu, tip shvati da nema WC papira, pa pita u susjednoj kabini :
-"Oprosti, imaš li možda WC papira" ?
-"Nemam" !
-"Imaš li možda novine" ?
-"Ne"
-"Aaa, jel mi možeš promijeniti 20 kuna u dvije po 10 ...

Vic do vica

Pričaju dva starca, pa jedan pita drugog:
- Je l' možeš ti dalje jebati?
- Mogu, da kucnem u drvo! - kaže drugi.
- Ma mogu i ja kucnuti od drvo, nego, je l' možeš jebati?

Vic do vica

Pita Habiba Fatu:
-Što više voliš: kad ti uđe ili kad izađe ?
-Najviše volim kad se dvoumi !

Vic do vica

Mujo pita svoju ženu Fatu:
- Što bi napravila kad bi me slučajno uhvatila u krevetu s drugom?
A ona će na to:
- A što bi ti napravio kad bi me uhvatio u krevetu s drugim?
On će spremno:
- Pazi, nemoj sad brkati kurvanje s totalnom slučajnošću.

Vic do vica

Gatara gleda Muji u dlan.
- Mmm... Stoji vam neki put...
- Jes' vala! Neki put mi stoji, a neki put ne!

Vic do vica

Posuđuje šef svojoj tajnici 100 eura,a ona mu kaže:
"Vratit ću ti kad budeš mogao."

Vic do vica

Došao neki 90-godišnji djedica u bolnicu.
trebao nešto operirati,
a za operaciju su ga morali obrijati u
predjelu genitalija.
Kad je došla sestra, otkrila ga,
ugleda njegov ogromni komad.
- Opa, dedo, to je bila prava stvar – reče smješeći se.
- E, djete moje, nije to ništa.
Prije 10 godina još sam
mogao na njega objesiti kantu vode i odnjeti je
100 metara daleko – reče dedo.
A sad! To više ne možete? - znatiželjno će sestra.
- Ma ne mogu. Izdadoše me koljena!

Vic do vica

Cura i dečko se pipaju u parku na klupi.
Cura će:
- Boli me vrat!
- Sad ću ti ja to izliječiti - kaže dečko pa počne ljubiti vrat.
- Bole me obrazi!
Dečko počne ljubiti obraze.
- Bole me grudi.
Ovaj jedva dočeka.
Sve to promatra neki starčić sa strane. Približi se pa pita:
- Mladiću, liječiš li hemoroide?

Vic do vica

Pita Dudek:
Gospon premjer, a gdo je zmislil ove gospodarske mere,
naučenjaki ili političari?
Odgovara Premjer:
Mi političari.
Dudek:
To sam si ja nekak i mislil. Da su to delali naučenjaki,
bi prvo sprobali na majmunima.

Popular Posts